در حال بارگذاری ...
نگاهی به نمایش‌های بخش محیطی

جشنواره تئاتر فجر میزبان «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی» می‌شود

نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی» نوشته پویا پیرحسینی و کار سیما شیبانی در بخش محیطی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این نمایش روایتگر داستان دختر مهاجری است که زندگیش به پایان رسیده اما نمایش به ابتدای زندگی او برمی‌گردد تا شاید بتواند انتهایش را به گونه‌ای دیگری رقم بزند.
آوا درویشی، سیما صادقی، ندا عقیقی، عماد امامی، امیر عباسیان و یحیی گل نسائی بازیگران این نمایش هستند. سیما شیبانی در گفتگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر فجر گفت: نمایش‌های محیطی می‌بایست به مسائل اجتماعی و خانوادگی بپردازد تا بتواند مخاطبانش را به راحتی پیدا و ارتباط خوبی با آنها برقرار کند.
وی درباره انگیزه خود از انتخاب این نمایش توضیح داد: از آغاز می‌خواستم اثری را روی صحنه ببرم که با تماشاگرانش تعامل داشته باشد. از طرفی خود نویسنده این نمایش هم دغدغه بزرگ زندگی‌اش مهاجرت بود که در این نمایش به آن اشاره شده است.
شیبانی درباره مزیت‌های نمایش‌های محیطی گفت: با به ایجاد بخش محیطی، مخاطبان و هنرمندان به این نتیجه رسیدند که صرفا یک اثر نمایشی نباید در سالن اجرا شود چرا که می‌توان در یک کافه هم نمایشی را اجرا کرد و شاهد مخاطبان زیادی هم بود.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران