در حال بارگذاری ...

معرفی آثار منتخب هیئت داوران "تبلیغات تئاتر"، بخش پوستر و هویت بصری سی و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر

تبلیغات تئاتر، رویداد رقابتی جدید بخش پوستر و هویت بصری سی و ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر منتخبین خود را شناخت. امیر اسمی دبیر بخش پوستر و هویت بصری ضمن اعلام این خبر افزود: تلاش کردیم امکان ارائه‌ی آثار منتخب بخش تبلیغات در نمایشگاه را فراهم آوردیم، به رغم آن که وعده و تعهدی در این مورد در فراخوان نداشته‌ایم. برایند اتفاقات و فعالیت‌های این رویداد مثبت بوده است.

آثار منتخب بخش تبلیغات تئاتر به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

تیزر نمایش بی‌پدر، تیزر نمایش پپرونی برای دیکتاتور، تیزر نمایش پسران تاریخ،تراکت نمایش تقدیم به ایتالو کالوینو، تیزر نمایش دیابولیک رومئو و ژولیت، تیزر نمایش شرقی غمگین، تیزر پرفورمنس‌موسیقی شهر-بازی ، تیزر نمایش ضیافت پنالتی‌ها، تیزر نمایش لامبورگینی، تیزر نمایش ماراساد ، تیزر نمایش می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد، کبریت تبلیغاتی نمایش می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد، گیف نمایش نمی‌تونیم راجع بهش حرف بزنیم، تبلیغات اینتراکتیو محیطی کاراکتر (مسکات برندینگ) نمایش هاروی.

شایان ذکر است مراسم اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز تبلیغات تئاتر هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه در روز شنبه 12 اسفندماه 1396 در باغ‌موزه‌ی قصر انجام خواهد گرفت. اعلام اسامی نامزدهای دریافت جایزه در ابتدای مراسم فوق اعلام خواهد شد.




نظرات کاربران