در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره تئاتر فجر:

پذیرای همه نقدها بودیم

آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با سخنانی از سعید اسدی دبیر این جشنواره شامگاه سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سعید اسدی دبیر این دوره از جشنواره به عنوان نخستین سخنران این برنامه، با ابراز خرسندی از رشد کیفی آثاری شرکت کننده در این دوره از جشنواره گفت: سال گذشته تمام ایامی که دبیرخانه در حال تدارک برگزاری جشنواره بود، همه همکارانم شرایطی فراهم کردند تا آثار مورد قبولی به بخش‌های مختلف این جشنواره راه یابد و خوشبختانه آثاری که در بخش‌های گوناگون اجرا شدند، نشان می‌دهد امسال، فضای خوبی برای گفتگو، نقد و اظهار نظر میان خانواده هنرمندان تئاتر فراهم شده است. این اتفاق باشکوه امسال سی و پنجمین دوره خود را سپری کرد و حتما فرصتی برای تبادل اندیشه و تجربه در تئاتر ایران بوده است.
وی با بیان اینکه پذیرای همه نقدها بودیم، از توجه به مسایل اجتماعی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره یاد کرد و توضیح داد: این دوره از جشنواره بر اساس یک برجسته‌سازی موضوعی به دو مساله توجه داشت؛ نخست، حمایت از پویش ملی «من صدای آب هستم» و دیگری بحث مسئولیت‌پذیری اجتماعی. بر همین اساس، به آثار هنری که در این دو بخش اجرا دشتند، توجه ویژه‌ای داشتیم.




نظرات کاربران