در حال بارگذاری ...
در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش «1+1 » مخاطب 5 تا 90 ساله دارد

نمایش «۱+۱» کار مشترک گوگلیلمو پاپا و امید نیاز ظرفیت جذب مخاطب ۵ تا ۹۰ ساله را دارد. این نمایش همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دوشنبه (۹بهمن) در تالار سایه اجرا می شود.

به گزارش ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نیاز توضیح داد: با پاپا کارگردان ایتالیایی سال گذشته (1390)همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان آشنا شدم که با نمایش «قطرات کوچک» در این رویداد حضور داشت. این آشنایی در ادامه منجر به همکاری شد. این گروه تابستان امسال به اصفهان آمدند و پس از رسیدن به نقطه مشترک نمایش «1+1» شکل گرفت. 
وی با بیان این که نمایش «1+1» درباره برداشتن مرزها است، افزود: پیام نمایش جهانی است با تاکید بر دوری از انزوا و این که انسان ها به یکدیگر احتیاج دارند. انسان های منزوی نمی توانند زندگی خوبی داشته باشند.
نیاز با بیان این که نمایش «1+1» بی کلام اجرا می شود، توضیح داد: این نمایش برای دیدن تمام سنین مناسب است و از کودک 5 تا 90 ساله می تواند مخاطب آن باشد و با اثر ارتباط برقرار کند. 
این نمایش درباره دو مرد است که به یک سرزمین می رسند و در کنار هم زندگی می کنند. این دو چالش هایی در پی دارند. در نهایت یکی از آن ها سرزمین را ترک می کند و دیگری دلتنگ می شود. 
امید نیاز و گوگلیلمو پاپا علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، بازیگر نمایش نیز هستند. 
نمایش «1+1» همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دوشنبه (9بهمن) در دو سانس 16:30 و 18:30 در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود.

 




نظرات کاربران