در حال بارگذاری ...
با عنوان «مدیریت پروژه و بازاریابی بین‌المللی تولیدات تئاتری»

کارگاه آموزشی اسپانیا برگزار می شود

در ادامه کارگاه‌های آموزشی سی وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،کارگاه «مدیریت پروژه و بازاریابی بین‌المللی تولیدات تئاتری» با حضور «ایوا هوروات» Eva Horvat از کشور اسپانیا از فردا، ۲۰ آذر به مدت سه روز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، این کارگاه یکی دیگر از کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره است که از فردا بیستم تا 22 آذر، از ساعت 17/15 تا 21 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.
خانم ایوا هوروات «Iva Horvat» استاد حرکت شناسی در دانشگاه، طراح، کارگردان و بنیانگذار دفتر ترویج و توسعه هنرهای نمایشی «Agente129» در بارسلونا است . او در4 سال گذشته با هنرمندان گوناگونی در عرصه بین‌المللی سازی پروژه‌های تئاتری همکاری داشته و به همراه الیزا گاریگا «Elisa Gariga»، استاد راهنما و مدیر توسعه فعالیت‌های نمایشی به ایجاد فرصت‌های جدید و تعیین راهبردهای تولید و مدیریت پروژه‌های سیار بین‌المللی تئاتر مشغول است. 
وی به عنوان عضوی از گروه مربیان تهیه کنندگی در گراند تئاتر گرونینگن کلاس‌ها و کارگاه‌های بسیاری را در کشورهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی برگزار کرده است.
دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال نیز همانند دوره پیش، کارگاه‌های آموزشی خود را با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی، با رویکرد تخصصی و با هدف دانش افزایی و توانمند سازی هنرمندان تئاتری ایران برگزار می‌کند. 
نخستین کارگاه این دوره از جشنواره در زمینه «مدیریت فرهنگی و برنامه ریزی پروژه‌های هنری» با هدایت آنتونیو پینتو ریبیرو António Pinto Ribeiro از کشور پرتغال هفته گذشته برگزار شد.
کارگاه «مدیریت پروژه و بازاریابی بین‌المللی تولیدات تئاتری» نیزدر تاریخ یاد شده برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است برای روزهای 21 و 22 آذر از آنجا که تعداد محدودی امکان استفاده از این کارگاه را دارند، علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در این کارگاه و آگاهی از نحوه ثبت نام، می‌توانند به بخش مربوط به فراخوان کارگاه‌ها مراجعه کنند.
با توجه به رویکرد جشنواره در تأثیرگذاری فرآیند و محتوای کارگاه‌های آموزشی بر مخاطبان هدف ظرفیت معینی از هر کدام از این کارگاه‌ها به سرپرستان گروه‌های نمایشی، تهیه کنندگان، کارگردانان، مدیران تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی نمایش اختصاص خواهد داشت. گفتنی است ظرفیت محدودی از متقاضیان آزاد نیز پس از ثبت نام اولیه و بررسی سوابق علمی و هنری توسط مدیریت کارگاه های آموزشی برای حضور در این کارگاه ها دعوت خواهند شد.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن ماه ۱۳۹۵ به دبیری سعید اسدی برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران