در حال بارگذاری ...

مهلت ارسال چکیده مقالات «سمینار پژوهشی» جشنواره تئاتر فجر تمدید شد

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با صدور اطلاعیه‌ای مهلت ارسال چکیده مقالات به سمینار پژوهشی جشنواره سی و چهارم را تا پانزدهم آبان‌ماه تمدید کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، با اشاره به تقاضاهای مکرر اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و به ویژه دست اندرکاران تئاتر استان‌های کشور در خصوص تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات به سمینار پژوهشی جشنواره، برای احترام به خواست و نظر ایشان، زمان ارسال چکیده مقالات تا ظهر روز جمعه پانزدهم آبان‌ماه، افزایش یافت.

در اطلاعیه دبیرخانه از علاقه‌مندان درخواست شده تا چکیده مقالات خود را به زبان فارسی و انگلیسی، دقیقا  500 کلمه، به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران ، خیابان استاد شهریار ، خیابان هانری کربن ، پلاک18طبقه سوم ارسال کنند. همچنین شرایط  و مقررات کامل شرکت در سمینار در پایگاه رسمی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نشانی : http://fadjrtheaterfestival.com/fa/news/post8003.php موجود و قابل دریافت است.

سمینار پژوهشی «نقش گروه‌ها و نهادهای سازمان یافته در شکل‌گیری و توسعه تئاتر» با محوریت «تعریف گروه و کمپانی تئاتر»، «تئاتر و نهادها» و « مدیریت و تئاتر»  توسط دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی و همکاری دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران و با مشارکت پژوهشکده فرهنگ، هنر ومعماری جهاد دانشگاهی دی ماه سال جاری برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران