در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی» سعید جوانبخت خبر داد:

دانشجویان دانشگاه دریژنو فرخ شهر به تماشای آثار فجر استانی نشستند

سعید جوانبخت عضو هیات مدیره‌ی دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر دریژنو فرخ شهرگفت:دانشجویان تئاتر دانشگاه در طول جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی در شهرکرد به تماشای آثار این جشنواره نشستند.

به گزترش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر؛ جوانبخت در گفتگو با تئاتر چهار محال و بختیاری افزود: دانشجویان دانشگاه را برای دیدن آثار جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی به جشنواره آورده ایم تا به همراه اساتید خود آثار جشنواره را ببینند و پیرامون این آثار به بحث و گفتگو بپردازند.
این هنرمند تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: دیدن آثار نمایشی برای هنرمندان تئاتر و هنرجویان این هنر بسیار مفید است ای کاش به مانند سال های پیش شرایطی برای هنرمندان تئاتر فراهم می شد که بتوانند آثار نمایشی قوی تئاتر فجر را بینند و یا آثاری که در طول سال در تهران به روی صحنه می روند را تماشا کنند. 
جوانبخت افزود:  دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر دریژنو فرخ شهر به درخواست هنرمندان تئاتر دریژنو و با همکاری  شهرداری و شواری شهر  فرخشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تابستان امسال دایر شده است.
او گفت: ما احساس کردیم با راه اندازی این دانشگاه بتوانیم با حضور اساتید دانشگاهی برتر در استان هنر جویان و دانشجویان خوبی را پرورش بدهیم.
 جوانبخت اظهار داشت: در این مرکز علاوه بر رشته‌ی نمایش های عروسکی، رشته های هنری بازیگری، گریم و طراحی صحنه نیز برای نخستین بار در استان به صورت دانشگاهی و آکادمیک آموزش داده می شود.
این هنرمند استان درباره‌ی جشنواره‌ی تئاتر فجر و کیفیت آثار گفت: جشنواره ها در ایران حالت دایره وار دارند و هنوز حضور خیلی از کارها در جشنواره ها سوال برانگیز است و ما شاهد کار خوبی در جشنواره‌ی تئاتر فجر به خصوص تئاتر فجر استانی نیستیم که امیدوارم در سال های آینده آثار بهتری را روی صحنه های نمایش جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی ببینیم.




نظرات کاربران