در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی» «نوید جعفر زاده» مدیر تماشاخانه‌ی مهر شهرکرد

تئاتر در استان چهارمحال و بختیاری مخاطب دارد

نوید جعفر زاده مدیر تماشاخانه‌ی مهر شهرکرد گفت: مخاطب تئاتر در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد در برگزاری سی هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی مخاطبان تئاتر بیشتر از ظرفیت سالن نمایش بود.

 

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر؛ نوید جعفر زاده در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری انجمن نمایش استان و اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اتفاق خوبی افتاد و آن برگزاری جشنواره‌ی فجر استانی در استان چهارمحال و بختیاری است.

او گفت: ما از ماه ها پیش به فکر این افتادیم که یک تماشاخانه‌ی حرفه ای و در شان هنرمندان تئاتر استان و مردم استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد راه اندازی کنیم که پس از پیشنهاد به انجمن نمایش، انجمن این فضا را در اختیار ما گذاشت و من به کمک دوستان هنرمند تئاتری خودم به تجهیز و تکمیل این تماشاخانه دست زدم که در سی هفتمین جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی رسما کار خود را آغاز کرد.

جعفر زاده افزود: سالن این تماشاخانه ویژه‌ی اجرای های تخصصی تئاتر است، ظرفیت 250 نفره دارد و سیستم نور آن نیزسیستم حرفه‌ای نور تئاتر می باشد.

جعفر زاده اظهار داشت: باید از هنرمندان تئاتر استان برای کمک در برگزاری جشنواره و کمک در راه اندازی تماشاخانه تشکر کنم.

جعفر زاده گفت:  بهترین اتفاق در راه اندازی این تماشاخانه این است که 8 نیرو مشغول به کار شده اند و من از مسئولین و همه دوستان تئاتر درخواست دارم به ما کمک کنند تا بتوانیم چرخ این تماشاخانه را بچرخانیم و به آرزوی خود که اجرای هر شب تئاتر در این تماشاخانه است دست پیدا کنیم.

این هنرمند تئاتر اظهار داشت: در بخش موسیقی اکنون در استان تماشاگران موسیقی بلیط بیش از 50 هزار تومان می خرند و به تماشای کنسرت موسیقی می روند ما اگر کیفیت آثار نمایشی خود را بالا ببریم به طور حتم همان تماشاگران به دیدن تئاتر خواهند آمد و چراغ تئاتر همیشه روشن خواهد بود.




نظرات کاربران