در حال بارگذاری ...
«تئاتر فجر استانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری از ظرفیت خاصی در هنر تئاتر برخوردار است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه‌ی افتتاح جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی چهارمحال و بختیاری گفت: این دومین سالی است که جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و این نشان دهنده‌ی این است که استان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت خاصی در هنر تئاتر برخوردار است.

به  گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، جواد کارگران گفت: چهارمحال و بختیاری اکثرا در جشنوار‌ی بین المللی تئاتر فجر حضور داشته و امسال نیز یکی از آثار این استان با عنوان « آنشرلی با موهای خیلی قرمز» اثر امیر بهاور اکبر پور در بخش اصلی این جشنواره حضور دارد که این نیز نشان می دهد هنرمندان تئاتر استان از جایگاه ویژه و قابل قبولی در تئاتر کشور برخوردار هستند.

او گفت: مردم استان در سال های اخیر استقبال خوبی از نمایش های اجرا شده در استان داشته اند و امیدواریم با راه اندازی تماشاخانه‌ی مهر در شهرکرد شاهد رونق هر چه بیشتر هنر تئاتر در استان باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: امسال به برکت جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی و با تدبیر دبیر این جشنواره سالن های نمایشی  شهرستان های استان نیز در ایام جشنواره فعال هستند و نمایش های منتخب جشنواره‌ی تئاتر طنز استانی در این سالن ها همزمان با جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

جواد کارگران گفت: تلاش داریم در سال آینده از تئاتر استان حمایت های بیشتری داشته باشیم و چندین پلاتوی نمایش درسطح استان با همکاری دیگر سازمان‌ها احداث کنیم و حمایت بیشتری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن نمایش از اجراهای عموم صورت گیرد.




نظرات کاربران